lørdag 11. april 2009

Kreativ...


I morgen så fyller min lille niesa Andrea 3år og i år er både hun og vi i samme by og vi er bedt i bursdagsselskap, jippi :)

Å jeg tror jeg gleder meg nesten like masse som henne :)))
Ettermiddagen har nemlig gått med til å pakke inn gaver og når jeg blir sittende å tenke litt så dukker det ofte opp lure ideer i hodet mitt :)

Man tar noen pakker,en del papir, lim, litt pynt og tape.

Setter på det kreative hodet, og rister litt på det......

og vips................


Her er esken ferdig pyntet.

Som oftest når jeg er på mitt mest kreative så har jeg enten dårlig tid eller klokken er langt over midnatt og denne gangen heller inget unntak ;) Snakket litt med Line før på kvelden hvor hun forteller at Andrea ser på Tingeling og vips....tanke tenke...har ikke jeg sett en tingeling et sted.... Jo da, har jo en papaerpicing bok med den del Disney figurer og der også denne lille frøkna. Ideen er at den skal tas av sammen med skiltet å brukes i en Lo til albumet hennes senere, (så Line du må ta noen tingelingbilder....... ) Jeg skal lage en ny front på esken så snuppelura kan bruke den til Barbie ting og tang eller noe annet smått som ikke Oscarsen bør putte i munnen.

Ønsker dere en riktig kosleig påskeaften.

2 kommentarer:

Jeanette sa...

ååh, der har tanten kjøpt nye skoo! =D Da blir nok Andrea kjeeempe glad!! :D
Kos dere masse i bursdag i morgen, skal prøve å huske å sende Line en melding -til Andrea.
kyss på dej <3

Jeanette sa...

hvis du "slipper" pc-en i gulvet får du alldeles ikke orden på bildene :p hehehe.. vi får ta oss en bloggedag snart ;-)
Gleder meg til tacokake snart :P tihi
kyss-klapp-og klem