mandag 19. oktober 2009

Julekortprøve.....

Jeg har en ide om hvordan formen på årets julekort skal være, men har ikke funnet den rette fargekombinasjonen ennå.

Etter mye grubling fikk jeg nå laget et kort til slutt, men selv om jeg er ganske fornøyd med pyntearkene her så blir det nok ikke dette som kommer til en postkasse nær deg ;) Her har jeg brukt noen minipynteark som jeg ikke får tak i mer av. Blir nok en tur til Bikuben om ikke lenge for å lete etter papp og pynteark til årets kolleksjon;)


Ønsker dere en strålende uke

3 kommentarer:

Hanniblogg sa...

Nice card!
Don`t change it!

Mary Lou

Helene sa...

Kjempefint! *^_^*

Jeg trenger kanskje seks takkekort etter hvert. Helst like, med noen små forandringer bare. Hvor mye tar du for 6 stk?

Og har du tid? O_o

Hanniblogg sa...

Hei min Nina....
Tror du du kan vise noen andre min blogg ?
Og for dere som leser denne komentaren ...skjekk ut http://hannishobbyblogg.blogspot.com/2009/10/fyrstikkesker.html#comments :)

Hilsen Hanni...