søndag 7. februar 2010

Der er jeg tilbake med bilder igjen også gitt, puh....
Vi skal i bursdag til en liten prinsesse på 1 år i morgen og i den anledning tenkte jeg det var koselig å ta med seg en kake.
Heleneharefrøken på jobben laget jo en fantastisk god og lekker kake til Martine´s konfirmasjon i høst, så tenkte det var en lur ide, ikke at jeg skulle lage noe så flott med pynt og styr da, men det ble noen litt mindre varianter som er en god munnfull. Utfordringen nå er bare å få de hele med seg nedover til Særp i morgen.
Hadde planer om en steg for steg bilde serie, men glemte det, her er de iallfall uten trekk (like ble de ikke, hehe )

Her med trekk, både uten og med pynt.

Nå burde jeg finne sengen, men må prøve å få snekret sammen et kort først, for i morgen blir det bare stress.

Tudelu fra lakenskrekka :)

3 kommentarer:

Helene sa...

Mmmm, var de gode, eller?

Hanniblogg sa...

Det ser kjempe godt ut.<3

Nina sa...

Hehe...jeg hadde klart å legge inn en moderering av innlegg så har jo ikke sett at dere har kommentert før nå.
Jeg kan forsikre om at disse blekjempegodt og at det måtte ntil en ny ladning helgen etter :)))