fredag 11. juni 2010

Bestillingskort

Dette kortet satt langt inne......snakk om å ha kortsperre da du ;)
Dette er vel det 4. kortet jeg begynte på i natt og som jeg ble sån noenlunde fornøyd med rundt 5 i natt....ja jeg er håpløs. Lydbok på øra, vill i blikket, hodet tomt for romantiske ideer og kortet måtte være ferdig til i dag, hehe, jeg var sikkert et artig syn.
Har noen småprosjekter og et par litt større svirrende oppi hodet, men det er litt mer på scrappefronten så vis været blir som det er nå så kanskje det blir mer å legge ut snart.
Ha en strålende helg :)


2 kommentarer:

Soffi sa...

Ååå, det ble jo knallfint! Tror du jobber best om nattan og med litt tidspress jeg Nina-mor :o)

Nina sa...

Tusen takk :)
Vet ikke helt hvor jeg skal kommentere når noe ligger igjen en hilsen så jeg svarer både her og på ditt siste innlegg jeg så vet jeg at du ser det, hehe.