fredag 23. juli 2010

Da er det blitt en liten stund siden sist. Ikke for at jeg ikke har hatt noe å blogge om eller ikke har hatt tid, men vi er jo på ferie og har kun en stikk til bredbåndet og kan brukes fre kl:17-0800 og jeg har ikke vunnet tilgangen kan man si;)

Har en misstanke om at jeg må overlate nettet til ei litta frøken her snart, men kan ta en liten oppdatering for slekt og venner som lurer på hva som har skjedd siden sist.
Vi er midtveis i feiren og den startet med en helg i Kristiansand Dyrepark, nærmere bestemt vi bodde en helg i Kardemommeby :) Pål vant en salgskonkuranse på jobben og en del av premien var altså en helg i et hus i Kardemommeby. Å siden vi har relativt store jenter 17 og straks 16 så sto vel ikke jubelen i taket hos de akkurat, men da vi fikk låne med oss jentenes kusine på 4 år ble det straks litt artigere og vi hadde alle 5 en helg vi sent vil glemme.

Jeg har lenge ønsket meg et speilrefleks kamera og siden mitt lille søte rosa kamera har fått seg en trøkk for mye ,så passet det flott å kjøpe et til feiren. Har lurt veldig på hvordan type/merke og hvor stort det måtte være og satte min lit til personalet hos Lefdal. Jeg er for tiden sykmeldt og har et par armer som er rimelig ødelagt så det måtte ikke være for tungt.

Ble sterkt anbefalt et hybrid kamera fra Samsung og på bilde over er jeg akkurat blitt den lykkelige eier av et :) Er utrolig fornøyd og skal lagt ut et bilde av det en dagene.

Det kommer nok noen bilder fra helgen også, men må lastet de opp først og fikset litt på de. Tar jo normalt en del bilder og med nytt kamera er det bare å innrømme at det tar litt av ;)

Ferien fortsatte på camp i Stavern og i dag kom vi hjem fra et par dager på en øy i Kragerøfjorden, tipper det kommer noen bilder derifra også etter hvert.

Nå tror jeg det kan være smart med litt søvn

Fortsatt fin sommer til de som er innom en sving :)


Ingen kommentarer: