onsdag 25. april 2012

Charlottes make-up oppgave.

Charlotte skulle levere en oppgave om Make-up på skolen og hun trengte et par modeller.
Martine og jeg stilte opp, selv om ingen av oss er veldig glad i å bli tatt bilde av.



Her har Martine fått en foto make-up, skjønningen min.



Hun syns selv hun så litt sint ut på bildet over, så tok med dette bildet hun la ut selv på FB, så håper jeg blir tilgitt for  å legge henne ut her ;)



Jeg fikk kvelds sminke.
Er ikke skrekkelig glad i å bli tatt bilde av, så derfor ser jeg litt skrekkslagen ut, fnis ;) 



Vi har jo ikke noe fotostudio hjemme så bildene viser dessverre ikke hvor fint det ble, men jeg vet hvor jeg skal gå når jeg skal på fest neste gang.


Det har vært en kreativ dag for meg også, ble endelog ferdig med et hjørneskap jeg har pusset opp for mamma og pappa og så ble det en ny pute til mamma.

Kanskje det blir bilder av det i morgen.


3 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så vakre dere er alle sammen :))
Ha en fin dag Nina:)

Ann-Cathrin sa...

Så fine dere ble da! Så moro: ) Må være greit å ha en å som kan sminke seg i nærheten;) Jeg skal faktisk på sminkekurs i morgen! Svigermor har samlet en del damer, og fått ei til å lære oss. Gleder meg!

Villaveien nr 1 sa...

Hei :)

Så stilige dere var da. stylet og fine.

Gøy å få litt profesjonell sminke av og til .Kunne jeg og tenkt meg.

Ble så glad for så utrolig koselig hilsen hos meg. Tusen takk.

Veldig kjekt her inne på bloggen din.


Klem Margareth