mandag 15. juli 2013

Othilies Gårdshandel

 
Endelig...,på lørdag kom jeg meg til favorittbutikken min i Vestfold, Othilies Gårdshandel som ligger like i nærheten av Helgeroa.
 
 


Jeg kunne lett bodd i den butikken som er en liten hytte som ligger på gården til Bente Løvall.
 

 
 
Snakk om idyll.
 
 
 
Her kommer et bilderas fra butikken... 

 

 

 

 

 
 
Neste helg er det sommermarked og jeg skal gjøre det jeg kan for å komme meg dit i år.
 
 
 

 
Her er fangsten min, en stk solseng fylt med lykke;)




Godt solsengen blir brukt til noe for jeg har vel strengt tatt bare liggi der i 10 min siden jeg kjøpte den for 2 uker siden og det iallefall ikke været som har stoppet meg...litt mer lopper i blod;), men jeg satser på å ligge der masse til uken, hehehe ;)
 


1 kommentar:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Heisann og tusen takk for alle flotte ord..Veldig koselig at du trives her i butikken min Nina..Bildene var også kjempefine,hva du får til!!
Håper du får kost deg i sommer med alt du handlet,og vi sees nok igjen:))Klem fra Bente.