torsdag 10. oktober 2013

Jente søndag

 
Sist uke var det høstferie og da var vi så heldige å få besøk av denne lille frøkna her:)

 
Å heldig for meg så hadde hun lyst til å se Mormor og de åtte ungene på kino:)
 
 
 
 
Sjekk skjønningen her da:)
Må innrømme at jeg ble pittelitt småfrustrert til å begynne med, handlingen spriket mildt sakt en del fra orginalen, men da jeg slapp tak i kontrollfreaknina og åpnet øynene så var det en god, litt annerledes variant, litt mer tilpasset nåtiden på en måte.


 
 
Etter filmen traff vi Rita og Sara på cafe' der vi koste oss med nydelige boller og kakao:)
 
 
 
Småjentene hadde samme taktikk på å få i seg bollene;)
 

 
De små snupelurene...
 


 
 
Og de litt større;)
 

 
 
Da vi kom hjem var det bare for meg å pakke ned noen oster og sette nesa ned til Laila..
 
 

 
For litt ost, kjeks og et aldri så lite glass rødvin:)
 

 
 
og en hel del skravlings og oppdatere siden det er veeeeldig lenge siden vi så hverandre sist.
 
Tusen takk til dere alle sammen for å gjøre dagen min helt perfekt:)




Ingen kommentarer: