onsdag 31. desember 2008

Takk for det gamle.....

Kom på at jeg ikke har lagt inn det ferdige resultatet av julekortet for i år å når jeg ser det bildet her så husker jeg både hvorfor det ikke er lagt ut og også hvorfor jeg skal kjøpe med nytt kamera rett på nyåret.....er det mulig å bli så dårlig....ser ut som det er tatt når det er Blåtime, hehe... Har jo sendt ut en rundt 60 stk og dette her er det jeg hadde igjen selv og for dem som ser ordentlig etter så ser man at det en smule vannskadet i høyre hjørne. Martine klarte å søle ut et glass midt oppi kortene mine, men kun 2 kom litt til skade heldigvis.

Tipper dette blir det siste innlegget i 2008 så benytter sjansen til å takke for året som har godt og ønsker dere et fantastisk 2009.

Så tenkte jeg at jeg skulle legge inn noen forsetter for 2009 for da blir de ikke borte, og listen kan bli lenger hvis jeg skulle komme på noen flere lure ting.


Bruke den store ballen minst 2 ganger i uken.
Gå minst 2 turer i uken(å da gjelds ikke en runde rundt parkeringshuset med bamse ;)
Sette av tid til kortlaging og scrapping, (husk Martien skal konfirmeres snart)
Besøke beste og farmor oftere.
Se mer til Henning, Line og ungene.

Ingen kommentarer: