torsdag 14. mai 2009

Et bittelite kakeinnlegg :)


Den siste uken har vært preget av bursdager og navnefest.

8.mai ble min eldste datter Charlotte 16 år (kremt....jeg følte meg plutselig litt gammel her...) å den dagen har blitt feiret i 3 dager til ende..., riktignok ikke sammen hangende, men 3 dager ble det. Sist fredag, som var dagen hennes feiret hun sammen med venner, først var de på finalen til Norske Talenter . Så kom de hjem til festdeket bord og hjemmelaget pizza. Det vil si at alle fikk lage sin egen variant som vi stekte i de rød superpraktisk pizzaovnene våres (les:mamma og pappa sine ;) som jeg har laget et innlegg om litt tidligere i år.

Hovedsaken for innlegget var jo egentlig KARI BRITT´s nydelige kake å hun har vært så grei å lært den bort til meg :)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Yndlingstanten miin!! -som er sammen yndlingsonkelen min, -som er foreldre til yndlingskusinene mine, og yndlingsfetteren min!!! :D
ser du! :p