mandag 24. august 2009

Bursdagskortbestilling

Rett føre helgen fikk jeg en forespørsel fra ei på jobben om å lage et morsomt kort til en 40 åring.
Tiden var knapp for hun måtte ha det dagen etter (Astri, nestegang må jeg ha litt lenger tid, hehe) Mannekort er ike min sterke side så det ble litt likt noe jeg har laget før på fronten.
Inni skulle det ha vært både datamaskin, blyant, notestativ og sigar (40åringen er nemlig både musiker og journalist), men det ble med en øl og noen noter som svever opp av skummet.
Kan jo tenkes at han har øl viser som spesialitet, hihi ;)
Nå er jeg akkurat ferdig med 10 skolebøker til Martine som jeg har bunnet inn og laget et litt
eget preg på. Skal se om jeg får tatt bilde av det i morgen så jeg kan legge det ut, ikke så hobbyaktig kanskje, men inspirasjon til neste år .)

Ingen kommentarer: