søndag 16. august 2009

Paper piecing.

Denne helgen skulle være den store scrappehelgen siden jeg skulle være nesten hjemme alene, jentene er jo bare ute å flyr med gutta, hihi..., men huset gikk av med seieren.
Jeg har iallfall fått forberedt 3 sider med litt Paper Piecing og for de som ikke vet hva det er så har jeg lagt ut et bilde av hvordan det ser ut før og etter. Jeg tegner av hver del på matpapir og så overfører jeg det til de forskjellige papirtypene jeg vil bruke, tegner rundt med sort tusj, klipper ut og limer det sammen. Tidkrevende, men resultatet blir som regel veldig bra.
Martine fikk en sau av mamman min da hun ble født og den hadde hun i kurven hun lå i på sykehuset ,så denne skal på siden med nyfødtbilder.Denne skal selvsagt på 1. skoledag siden, fargene ble ikke optimale ser jeg så skal prøve å ta nye bilder en dag eller scanne de når scanneren er oppe å går.

Har et supersøtt bilde av Martine som balletdanser og da passer jo denne frøkna ganske bra, hehe.

Ønsker alle en strålende uke :)

1 kommentar:

Soffi sa...

Se der du! Da er du i gang jo :o) Kjempe søte figurer altså! Gleder meg til å se de ferdige sidene :o) God klem fra meg!