torsdag 17. desember 2009

En stund siden....

...jeg har laget et innlegg, men har ikke ligget på latsiden akkurat, det har vært juleverksted, Hamar tur, diverse julebord og ikke minst, vi har pusset opp og byttet om på rom hos mamma og pappa.

Aller først kommer et lite juleverksted innlegg:

I slutten av november var det igjen duket for juleverksted hos Rita og i år hadde hun invitert Vibeke i tillegg til Emma og meg som er veteraner ;) Kjempekoselig å endelig få treffe Vibeke som jeg har hørt om i så mange år :))
Det ble faktisk så koselig at vi har bestemt oss for en jentetur til våren (håper ikke Pål leser dette innlegget for jag har helt glemt å fortelle han det, hihi) og jeg har invitert jentene hjem til meg på hobbykveld med noget attåt på nyåret.
Så tilbake til kvelden, vi startet med å steke kromkaker, noe Vibeke og Emma fikk en fabelaktig teknikk på ganske fort. Så var det tur for sjokoladerisboller, nam nam...
I år sto det Kalkun på menyen og det hadde Rita greie på, den ble utrolig deilig og saftig :):)
Vi hadde en knallfin kveld og her er noen av bildene som nesten snakker for seg selv, jeg gleder meg allerede til neste juleverksted, hehe...
Man tager 2 egg og vips så har men fire kjøkkenskrivere ;)



Nydelig dekket bord og ikke minst supergod mat :)

Årets 2 sorter, kromkaker og risboller.


Vi kom litt sent igang med merkelapp produksjonen, men ivrige jenter fikk da laget litt. å som skrevet litt lenger opp her, jeg skal invitere de hjem til meg på nyåret så de får brukt litt av den krestive delen sin, for det er jo så artig.

En utrolig fin kveld som gikk så altfor fort, gleder meg til neste gang vi sees :)

2 kommentarer:

Soffi sa...

Jammen har dere vært flinke og produktive! Ser ut som dere hadde en koselig kveld :o)

Unknown sa...

Hei og hopp som du har blogga i år, nyttårsforsett?? har nok lest det litt sent, men... Så flink du er!! Kjempemoro :)