søndag 10. januar 2010

Kosedag :)


Våknet til ivrige rop fra trappen av verdens nydeligste (snart) 1.åring, hun er bare til å spise opp:) Lang og god frokost, bading av lille snuppelure (ja, jeg kjenner det river litt i eggstokkene, hihi, men jeg får kose meg med å være tante) og så en kjapp tur til byen sto på programmet og selvsagt masse kos resten av dagen:)
Fikk grini meg en snartur innom Scrappiness, en utrolig innholdsrik og fin scrappe butikk i Sarpsborg sentrum. Vi hadde litt dårlig med tid i dag, noe lommeboken og kontoen min var veldig glad for, men jeg skal spare opp litt til neste gang jeg skal til Særp og sette av laaaaaaaang tid til å saumfare hver eneste hylle og krok der:)

Her er den lille fangsten min derifra, men hadde jeg hatt 10 min til så hadde jeg helt sikkert klart å ryke på en del mere penger, noe jeg absolutt ikke har råd til nå rett før lønning.

Resten av dagen har gått med til KOS i stor stil. Trine ønsket seg Ninapizza til middag og her er et bilde av den verdensberømte pizza´n ;)))

Nå skal jeg krype langt under dyna og glede meg til morgendagen og nye eventyr med lille snuppelura :)

Natti :)

4 kommentarer:

Anita's hobbykrok sa...

den pizza'en der så jo ikke noe god ut *dån*

Den kan du få lov til å lage, neste gang vi får lokka deg ut hit på besøk :)

Soffi sa...

Tipper dere har kosa dere i helga! Litt misunnelig på dere da :o) Helga mi har bestått av vaske, pusse male....phu skal bli deilig å bli ferdig! Da håper jeg du vil komme på besøk en tur til Halden også :o) God søndagskveld!

Hanniblogg sa...

Åååååååå nå frista du meg med pizza(-:
Håper den var god..

Helene sa...

ÅÅåå, hva er det inni den pizzaen? Den så knallgod ut!