lørdag 9. januar 2010

Ninahelg i Særp :)

Etter en relativt travel og slitsom førjulstid er det godt å ta seg en helg på besøk hos noen man er glad i og denne helgen var jeg så heldig å bli invitert til min kjære kusine Trine i Sarpsborg :)
Hun og kjæresten og deres utrolig skjønne lille tulle flyttet hit på sensommeren og jeg har ikke fått rota meg hit før nå. Jeg har vært så spent på å se hvordan det så ut på ordentlig og jeg er imponert over hvor innholdsrikt dette huset er (jeg vil også ha ;)) Skulle ønske jeg bodde litt nærmere så jeg kunne ha bidratt litt mer, for de skal pusse opp en del, men når våren titter frem skal man ikke se bort i fra at jeg kan dukke opp innimellom med en hjelpende malerkost eller noe ;)
Kjeda meg bare litt mens jeg venta på bussen ;) Ny lue forresten, for det er jo svinkaldt om dagen, men jeg liker det...tenk bare på de vintrene vi har hatt slaps og regn...

Klarer jo sjelden å gå forbi en Narvesen uten at det hopper det blad opp i vesken min (jada, jeg betaler for de da ;)
I morgen skal vi på Cafe og hvis jeg er heldig så finner vi kanskje den scrappebutikken som selger stemplene til stempelglede også. Ellers tror jeg vi bare skal slappe av og kose oss og det er vi gode på:)

Nattinatt fra meg i Særp :)



2 kommentarer:

Helene sa...

Halluu Det er bare meg. Har du funnet noe spennende? Hilsen spent ^_______^

Nina sa...

Har laget et nytt innlegg med de få tingene jeg har shoppet. Skulle du være på de kanter så anbefaler jeg deg å ta en tur innom butikken for den var veldiug søt og innholdsrik. De har hjemmeside også så jeg, ta en tur innom den å kikk :) Fortsatt god helg:)