onsdag 13. oktober 2010

Endelig på plass

Da er endelig sengen ferdig :):):)
Her er rammen som jeg faktisk har skrudd sammen nesten helt alene :) Så hvis ikke noen andre bygger en benk på verandan min til sommeren så kan jeg faktisk gjøre det selv ;)
Her er rammen tredd ned i hullet mellom veggen og komodene.

Å her har jeg lagt på en plate. Tror det skal bli en annen etter hvert, men nå får det duge, den syns jo ikke når madrass og annet stæsj kommer oppi sengen.


Her er nesten ferdig seng med hele 9 store fine skuffer under, genialt spør du meg :)
Vurderer å lage en senge gavel i hode delen, men får se hvordan det blir når rommet blir malt og eventuelt tapetsert. For øyeblikket har jeg noen armer som ikke virker så det blir antakelig ikke med en gang.... hvis ikke mannen plutselig får ånden over seg ;)
Har vært nok en tur på Ikea og denne gangen ble det bl.a med en Billy hylle hjem. Skal jo få meg hobbyrom (jeg tror nesten ikke det er sant :))) og der er planene at alt skal få sin fast plass JIPPY :)




2 kommentarer:

Sissel sa...

Så praktisk og plassbesparende da gitt, lurt!!
Så flink du er som skrur selv.......
Hurra for hobbyrom til deg, det blir nok en fryd:))

Klem fra meg:o)

Anonym sa...

TakkGode G for blog- så kan jeg følge med på hva som skjer i livet ditt:)
Mye siden sist vi så snurten av hverandre må jeg si.
Håper vi snart sees- tudelu
Marianne