mandag 18. oktober 2010

Kose, scrapping og shoppe helg :)

Ikke bare har jeg likt bilde som i
Ann Sofi´s Hobbyblogg i dette innlegget, men har nesten lik tittel så jeg også, hehe. Bilde ble likt av den enkle grunn at det var jeg som sto for knipsingen i helgen.
Lørdag formiddag tok vi oss en liten tur til byen og Halden er i grunne en veldig koselig by.
Siden jeg er i overkant interessert i shopping og da særlig ting og tang til huset så var første stopp en aldeles nydelig butikk som het Alle Tiders. Ann Sofi og Eirik poserer villig til venstre her. Litt liten og trang var butikken (for barnevogn som vi hadde med) men med de herligste ting.

Jeg klarte å få med meg 3 asjetter fra Green Gate, røde med hvite prikker, me love :) og da damen spurte om det var en gave så poppet det ut JA av munnen min..... Jeg hadde skimtet kul innpakking av gaven til kunden forran meg og siden jeg er på stadig jakt etter nye ideer til innpakning bestemte jeg meg kjapt at det var en lørdagsgave til meg selv...man må unne seg litt i ungdomen ;)


En interiør butikk til bli besøkt, Yngvill´s Gaveri, her var det også masse nydelig og noen små skatter ble med hjem, sjokkerende nok;)

Etterpå tok Ann Sofi meg med i et koselig bakeri, husker ikke navnet i farten, men deilige Sara Bernhard hadde de og hjemmelaget kakao med krem, nam nam :)


Har sett flere har snust innom julen på diverse blogger og her er mitt første bidrag, Skulle egentlig kjøpe bokstaver med navnet til jentene mine, men da T manglet ble det litt merkelig navn så det får vente. Jul er jo her før vi aner det så godt å ha de bokstavene klare, hehe.
(legger de sikkert på et lurt sted så jeg ikke finner de før påske ;)
Pakken er ennå ikke åpnet som dere ser, hihi, men i kveld må jeg vel få den opp tenker jeg;) Gleder meg til å bruke de.
Hjertene er fra Ib Laursen hvis jeg ikke husker feil.

Dette skulle jo opprinnelig være en scrappehelg og som på alle andre scrappehelger så finner jeg på alt mulig annet å gjøre en å scrappe,hihi...som å sterilisere flasker og smokker, ta ut av oppvaskmaskinen, sette på en vask ..


og uten mat og drikke duger scrappere ikke har jeg hørt så en litt sen lunch måtte jo til ;)Middagen som jeg lurte meg til å lage også skimtes i bakgrunnen, tikka masala :)


Små gutter må også ha mat og jeg kastet meg over oppdraget, pussig nok...


men så var det ingen bønn, jeg måtte sette meg ned å begynne på det som jeg syns er vanskeligst av alt, nemlig begynne på et prosjekt.

Litt flaut å vise, men dette var det eneste jeg fikk ordnet denne helgen. En begynnelse på en PP og en kurv....og ikke en ferdig kurv en gang, nesten bare en mal, haha...

Anne Sofie , ei venninne av Ann Sofi som også var på besøk hadde nemlig snappet opp en demo på sist messe og laget elegant en søt Halloween kurv . Hun har forøvrig en koselig blogg som du finner her:
Fie's kreative kaos
Min prøve kurv er litt rustrød og for øyeblikket aner jeg ikke hva den skal brukes til, fnis ;) Den er forøvrig ikke ferdig, men har begynt, jeg lover ;)
Så et lite avslutnings bilde av prinsen, gleder meg alt til å komme på besøk igjen :)))

3 kommentarer:

Soffi sa...

Jeg koste meg sååå masse i helga! Dette må vi få til igjen :) Kanskje vi klarer å få til juleverksted i år? Håper det, da må vi lage opp masse Sara Bernhard :)Klem

Nina sa...

Å så godt å høre :)
Jeg stemmer for juleverksted og sara Berhard :)))og har satt av dagen i kalenderen så da er det bare å vente å se om det passer for flere.

Stor klem :)

Sissel sa...

Heisan!!
Ser ut som om noen har kosa seg på det kraftigste i helga, med både smått og godt, Så bra!!
Fryktelig som du romsterer i den leiligheta deres, blir fint tilslutt da, tenk så deilig å få satt opp alle hobbytingene da:))
Jeg har hele 2 Spellbindersrammer og 1 fra Nellie Snellen, de er også veldig fine og mye billigere. Bruker Cuttle-bug til utskjæring, den spiser alle dies, veldig praktisk.

Ha en fin aften.

Naboen litt borti veien:)