onsdag 14. desember 2011

Har ikke glemt dere..........


Jeg er bare en liten sving innom for å fortelle at jeg ikke har glemt trekningen av Gi borten min. Det har bare vært så skrekkelig travelt de siste dagene og det ser ikke ut som at det blir så mye roligere fremover heller, men trekning skal det bli å jul også forhåpentlig vis;)
Hva skjer med at jeg hvert år har planer om å nikose meg i hele avdentstiden og hvert år stresser jeg rundt som en gal...., noen som kjenner seg igjen???
Har stor tro på at jeg rekker hjem i morgen før hele huset er i seng så jeg får hjelp til trekning iallfall.




Et superdårlig bilde, men hadde så lyst til å vise frem "gardinen" jeg har i det ene vinduet på kjøkkenet. Her henger sølv og lilla julekuler, noen har jeg fått av gode venner jeg setter stor pris på og andre har jeg kjøpt litt her og der. Har planer om at samlingen skal bli litt større år for år, men gå i samme fargeskala.
Gleder meg veeeeeldig til å få nye hvite vinduer ser jeg nå....men det skjer jo ikke før i februar -mars....sukk. 

Ønsker dere en fiiiiin onsdag :) 


PS: Velkommen til ny følger, så koselig :)

Ingen kommentarer: