mandag 28. mai 2012

Planting på dagsorden

Her på camp er det stadig noen prosjekter på gang, så planting ble utsatt til i dag da jeg malte et skap i går...tipper det kommer ut her når jeg er helt ferdig.




En nabo og jeg var ute på fredag å shoppet litt blomster...eller det ble ikke så lite på meg egentlig ;) å ennå er jeg ikke i mål. I år har jeg også fått noen urter av mannen til ei venninne. De har en skjønn hage jeg gleder meg til å se utiklingen på. Håper jeg får til det jeg fikk med meg.
Planen er en litt større kasse med urter og noen grønnsaker i år hvis været holder seg.  




I går ble det lang tur med bamse, så plantingen måtte vente til i dag.
Alle pottene ble plukket frem og nøye planlegginge om hva som skal hvor.



Søte Mille hjalp til ;)




Her er det forløpige resultatet samlet.

Resten av dagen har jeg malt et pasteskap
jeg har tatt med hjemme fra for å få litt mer orden her nede.

Håper dere som er innom har hatt en fin pinse og tusen takk for at dere stikker innom her.
Legg gjerne igjen et ord eller 5 så jeg ser hvem som leser.

Klem Nina:)

Ingen kommentarer: