søndag 3. juni 2012

Kald helg

Jeg er fortsatt på camp å nå lurer jeg litt på om det er vinter camp vi er på...er det mulig lissom,brrrrr.....
Godt jeg har laget innlegg om bading og varme dager for ellers vet jeg ikke om jeg hadde trodd det gitt, for her er det altså iiiiiiskaldt om dagen.




Har besøk av Laila denne helgen og vi har vært på lang gå tur langs kyststien i dag...ikke sammen med "jentene på kystsiten" som starter i Stavern og ender opp på Andvik, men vi gikk videre utover....syns ikke det er så artig å gå i kø.




På ettermiddagen tok vi en liten tur innom favorittbutikken min i vestfold, Othilies gårdshandel, måtte jo vise den frem til Laila og siden jeg nettopp hadde vært der så skulle jeg jo ikke ha noe...... annet en kanskje en liten bolle til å ha smykkene mine i her på camp....




Jeg fant en søt liten en i sink som jeg har pyntet med litt blonder og et kors som jeg også fant der, så nå har jeg orden på smykkene jeg tar av meg når jeg legger meg.
Ikke det at jeg bruker så skrekkelig masse smykker her nede da, hehe, men har gjerne på meg når jeg kommer nedover.
Jeg er redd det havnet en del mer ned i posen også..., men selvsagt bare ting jeg har bruk for ;)

Nå er pastaskap....det het iallefall det da jeg kjøpte det for hundre år siden, ferdig og jeg ble gaaanske fornøyd:) Skulle blogget det for noen dager siden med der er jo travelt på camp må man skjønne.
Kaaaaaaaskje jeg klarer det i morgen ;)



2 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Wow så hyggelig,tusen takk for koselige ord og varmende omtale...Endelig har også jeg fått til et innlegg...Ha en knallfin uke,klem fra meg.)

Nina sa...

Bare hyggelig, du og butikken fortjener hvert eneste ord :)))
Se der ja, så flink :) Jeg skal skynte meg inn å se ;)

Sees plutselig tipper jeg :)