torsdag 7. juni 2012

Pastaskap ferdig

Kanskje på tide å oppdatere så det ikke virker som jeg har flyttet til Stavern alt ;)





Her for en stund siden så lå jeg å tenkte på hvordan jeg skulle løse problemet med alt for liten oppbevaring i fortelt og vogna generelt. Ja jøss, jeg har skap og benker, men det var litt tungvint og upraktisk.
(ok, jeg har for masse ting også da ;)
Så kom jeg til å tenke på mitt kjære pastaskap, vet ikke hvorfor jeg liker det så godt, men det gjør jeg altså.




Planen har vært å male det i mange år, men så går tiden. Da jeg hadde bestemt meg og forhørt meg om det faktisk var plass til det så var det å fortelle mannen at det skulle nedover, litt motvilje først, men jeg får det som regel som jeg har tenkt ;)
Resultatet ble veldig bra syns jeg.




Er spesielt fornøyd med håndtakene som var brune, men nå kritt hvite og veeeeeldig blanke...kanskje jeg må spraye mer i sommer ;)




I samme slengen som skapet kom på plass benyttet jeg og rederfrua sjansen på å ominnrede forteltet og da en nabo skulle selge en spisegruppe slo jeg til.
200 for 4 stoler og et bord, slett ikke ille. Det skal nok få smake malerulla den også, men tror jeg i første omgang bare maler bordet:)
Har planer om nye stolputer også, de jeg har er søte, men skrekkelig uvarig.
Nest innlegg blir en kikk på mamma og pappa nye stue møbler, sukk så fine.


Ønsker dere som er innom en super torsdag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syns du har vært kjempeflink jeg, fikk omsider sett bildet på mobilen og det ser veldig bra ut, håper å komme nedom en tur snart men det ser ut som om det må bli etter vi har vært i Tyrkia. Lene

moniq sa...

så du maler og sprayer du og! Utrolig fint skap!!! :D