søndag 23. september 2012

Ferie 2

 
 
Her kommer resten av 1.feriedagen vår....
 
 
 
Stor forbedring også på internett tilkobling her på hotellet, for 2 år siden måtte jeg blogge fra resepsjonen, men nå sitter jeg i sofan over her å taster.
 

 
 
Er veldig godt fornøyd med rommet denne gangen, det er litt mer stil lissom.
I speilet skimtes mitt nye hvite vidunder som jeg tar bilder med....kommer eget innlegg om det en av dagene:)))
 
 
 
 
Mamma var litt sliten etter en strabasiøs reise så hun ville ligge litt lenger i går,så da fikk jeg litt tid til å organisere både skap og litt annet på rommet. Skulle jo ikke hatt mer tøy en det her, så oversiktlig og greit da ;)
 
 
 
Vi tok det helt med ro første dagen, spist frokost på rommet og pusslet litt rundt.
 

 
En liten tur ned ved bassenget ble også, for her er det godt og varmt:)
 
 
 
 
Mamma rakk ikke frisøren før ferien, men Charlotte ordnet nye striper hjemme før vi dro og rett før vi skulle ut å spise i går kveld så fikset brodern panneluggen hennes, hehe ;)
 
 

Her avsluttes dagen på Roma med hver vår pizza, mmmm,knallgodt:)

Da er vi straks klare for solsengen, må bare ha en matbit først.
 
Sender en stor klem til alle dere hjemme, og så gleder vi oss  masse til pappa, Charlotte, Martine og Andrea kommer ned om en liten uke. 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen. Så kos å se at dere nyter dagene. Har problemer ned å legge til kommentar her, men får se om det går nå.
Kos dere og hils Henning og Dronninga :-) Gid. Klem <3

Anonym sa...

Får bare lagt til som anonym...men Karine her...belive it or not :-P