torsdag 27. september 2012

Flipperspill.......

 
På tide med nytt livstegn fra oss.
Vet det er noen der hjemme som følger med:)
 
 
 
Det blir litt det samme hver dag som å sole seg og ut å spise på kvelden. Så de helt sensasjonelle bildene blir det kanskje ikke, men her er vi i går kveld på vei hjem etter å ha spist på Ola's.
(sjekk, den nye doningen til mamma har lys ;)
 

 
Vi rakk en kopp med favorittkaffen min her nede.
Sukk den er sååååååå god....
(ok, Henning drakk ikke kaffe, hihi ) 

 
Før vi tok en match på flipperspillet i resepsjonen.
Her en rolig og behersket Henning.....
 
 
 
 
Å her en meget konsentrert...
 

 
 
...engasjert og
 

 
 
smågal Nina...
 

 
som dessverre måtte se seg slått av brodern,  men i kveld skal jeg slå han...det er jeg sikker på.
 
Som et lite plaster på såret så vant jeg løpekonkuransen frem til rommet vårt,
(det er en laaaaaaaaaaaang korridor)
 hahaha...vi er ikke helt friske, fnis.
Mamma lo så hun ikke klarte å kjøre ;)
 Man får det ikke mer gøy en man lager selv er vårt motto:)
 
Litt regn her i dag, men håper på sol i morgen. Gleder meg masse for da kommer jentene mine, Andrea og papsen nedover.
 
 
 

Ingen kommentarer: