onsdag 2. januar 2013

Året som gikk....

Januar 2012
 
 
 
Har tenkt et par år nå at jeg skal lage en liten oppdatering av året som gikk.
Litt for å se hva vi gjorde og litt for å rydde opp i bilder som jeg tar en del av og det er jo ikke nødvendig med 10 bilder av Kitchen Aid maskinen min som jeg laget et innlegg om i Januar ;)
 



Var så heldig at jeg ble invitert i et litt annerledes 50års selskap i januar.
Det var overraskelses lag så da fikk hver og en av oss beskjed om hav vi skulle ha med av råvarer.
 
 

 
 Jubilanten som er veldig glad i å lage mat måtte ta det litt på hælen og bruke det vi hadde med og oss som assistenter.

 
Det ble mange deilige retter som vi koste oss med både å lage og ikke minst spise.
 


 

Jeg var kreativ før jul husker jeg og jamme meg etter jul også, denne puta så dagens lys,
 
 




og strikke dilla hadde jeg også.
 
 

 
Minst 2 halser så dagens lys
Denne her strikket med trippel garn, veeeeldig varm. 

 
 
Og denne rosa med dobbelt garn.
Gode og varme er de og ikke minst så høyner de en litt kjedelig hvit genser.
 

 
 
Helt i slutten av januar var disse 2 snuppelurene her på Disney on Ice sammen med Martine, mamman til minste snuppis og meg.
 


 
En veldig koselig dag som vi skal gjenta i år også og jeg gleder meg alt:)
 


2 kommentarer:

Sissel sa...

Så koselig med tilbakeblikk Nina, jeg husker knapt hva som skjedde for 2 uker siden, så nå har jeg bestemt meg for å skrive inn små og store hendelser i en såkalt Smashbook. Eller opplevelses/dagbok som det heter på norsk.
Klem Sissel

Nina sa...

Jeg husker ikke stort mer jeg heller Sissel, så sånn sett er jo bloggen fin å ha ;)
Smashbook du...det hørtes artig ut,fortell mer. Er det noe finulig på dette nye leketøyet vårt tro?
Takk for at du kikker innom.

Klem Nina:)