torsdag 10. januar 2013

Året som gikk.....

April



Jeg lå litt etter på trenings fronten, men med nytt treningstøy skulle det bli mye lettere, hehe....veeeel.
Litt turer i skogen ble det, men treningssenteret mitt ble ikke nedløpt i 2012 akkurat.
Satser på at jeg får satt av litt tid der i år, er jo flink bare jeg kommer inn i rutinen.





I april var det påske og da hadde vi masse besøk av denne påskekyllingen her ;)
Vi ni koste oss med Lego, høytlesning, kake og vaffelbaking, spa;) og masse masse mer.
  



Jeg var snekker og laget hylle...
Ser at jeg hadde drill med ledning her... 
Jeg kjøpte drill med batteri til mannen i julegave....han ble såååå glad, men jeg må jo innrømme at den var vel så masse til meg, hehe, gleder meg til neste prosjekt, 
for den maskinen kan jeg gjøre masse med:)))




Forholdsvis stor sak med...



hele 14 hyller.
Her er nok en dårlig samvittighet, den står nemlig på samme plass.
 Riktig nok hvit, med pyntelister og helt ferdig, men den er ikke kommet opp på veggen ennå...ting taaaaaaar tiiiid...




Blokken vi bor i ble ferdig rehabilitert med innglassede verandaer.
Mamma er litt mer utålmodig en meg så deres veranda pyntet jeg etter mammas hode og det blir aldri feil, den dama kan interiør. 




Andrea ble 6 år og fikk splitter ny 2 hjulsykkel av bessebessemor og beste:)
Litt utradisjonell hjelm kanskje ;)





Kragerø ble besøkt og lunch ble inntatt på en aldeles nydelig kafé.




Bamse var skipshund




Og vi hadde en deilig helg på hytta til svoger og svigerinne i Kragerøfjorden.
Jeg fikk startet våren med å grave litt i jorden rundt om på hytta der og ikke minst plantet noen Spanske margeritter:)




Rakk jammen med å hjelpe til med å pusse opp et gutterom  også.
Sønnen til ei venninne fikk nymalte vegger og tak og ny seng.




Lillebroren fikk ny sittebenk med oppbevaring av 3 Ikea kommoder/nattbord som vi skrudde sammen. 
Og med en madrassrest og litt stoff ble det pute oppå også ala sittebenken vår hjemme.





2 kommentarer:

Sissel sa...

Hu hei hvor det går, blir svett bare av og lese om denne måneden i 2012.
Klem

Nina sa...

Hihi;)