onsdag 19. mars 2014

Mammas bursdag

 
For en liten uke siden hadde mamman min bursdag og når man blir 64 er det på sin plass å feire den 3 dager til ende;)
Fredag hadde vi koselig Italiensk aften med gode venner og søndag nydelig indrefilet med familien.
 
 
 
 
I går hadde jeg ordnet en liten overraskelseslunch med mammas tante, fetter og ei venninne og det ble veldig koselig:)
Over er bilde av boksen med det rare i, måtte jo forberede og snike sakene inn;)
 

 
 
Molly er litt lei av at jeg stikker av på ferie i hytt og gevær så da er det smart å legge seg på klærne mine,
godt blusen ikke krøller, hihi;)
 
 

 
 
Planen var bare å ordne litt småtteri å bite i, men småtteri står ikke i ordboken min har jeg skjønt etter hvert for det er jo så masse som er godt;)
(tomater og mozzarella, scampi, sviskeogbaconruller, ostebrikke, kabaret, melon og skinke, ribberull, lun leverpostei, roastbiff, oliven, focaccia og noen oster og kjeks sto på menyen for de som lurer og til meg selv når jeg skal lage neste gang;)
 

 
 
Truru ikke søstrene til Cowboy
Laila stakk innom også da gitt;)
Hu ene hadde til og med brekt beinet;)
 
 

 
 
Mamma og pappa her åpen løsning i garderoben for tiden i påvente av nytt gulv og ny garderobe og her lurer jeg på om dere kan finne en feil;)
 
|
|
|
|
|
|
|
|

 
 
Hund i skuff ;)
 
(må for orden skyld skrive at Molly er ingen feil,
hun er en velsignelse i familien vår
og enten dere tror det eller ei
så jobber jeg med et Mollyinnlegg;)


Ingen kommentarer: