lørdag 31. januar 2015

Bursdagskort til Lasse


Sist helg var vi i bursdag til en av gutta på campingen.  



Sliter skrekkelig med å få til "mannekort", men så fikk jeg et artig bilde av jubilanten på snapp og vips ble en idé født;)





Vi skulle spleise på en gave med en gjeng, så spurt de andre om noen hadde noen festlige biler av han. Planen var nemlig å lage et minialbum, med plass til en del bilder.




Albumskortet lukkes med en magnet og har et skrivefelt på høyre side. Kortes løftes ut ved å dra i et bånd jeg har festet til første bilde.




Har tatt litt ideer fra her og der og utfordringen var å ikke ha en mal på inch eller cm...




Det var jo mitt prosjekt med mine mål så det ble litt prøving og feiling, men ble fornøyd tilslutt.




Hadde som vanlig ikke så god tid på prosjektet (at jeg aldri lærer lissom)så er glad jeg har en del utstyr ti å lage pynt og en del ferdig.




Kort/albumet fra siden.'Fargevalget på kortet var ikke vanskelig å bestemme seg for, Lasse er ihuga VIF fan, så det måtte bli blått rødt og hvit.





Jeg må alltid ha noe bak, som oftest bruker jeg et lite stempel med signaturen min under.





Men se hva jeg hadde glemt at jeg hadde...
Teksten er litt vanskelig å se, men det står:

Dette kortet er 100% håndlaget, designet med kjærlighet og omtanke. Et unikt og helt spesielt eksemplar laget kun til deg.

Har laga flere kort i det siste så er plutselig tilbake med flere.

Ingen kommentarer: