lørdag 31. januar 2015

Julehuset våres.


Ja ja ja......,jeg vet det r skrekkelig lenge siden jul og ei, vi har ikke julepynt ennå;)




Innlegget har liggi her lenge, men har ikke fått det ut...




Men så treg som jeg er til å blogge så spørs et vel om det fortsatt er noen som følger med her inne;)




Kunne jo hoppet over, men det er så greit å kikke inn her neste jul....




så går pyntingen som en lek, he he, iallfall litt fortere med tanke på at jeg pynter 2 hjem.




Urgh...bildene kommer jo ikke der jeg vil..., er nemlig lastet opp 2 steder.
Disse fra stuen er tatt med mobilen.




Denne kisten er fra slutten av 1700 tallet og henger nesten ikke sammen, men jeg er så glad i den.




Kommoden er fra 1800 tallet og begge er kjøpt på auksjon for 25 år siden.
Kommoden har jeg vernet om i alle år, men nå står den i fare for å bli hvit;)
  



Her kommer bilder fra kjøkkenet, tatt med kamera.




Jeg liker litt gamle møbler blandet med nye og dette bordet er en av mine favoritter:)








Julekulesamlingen min begynner å bli stor, så dette ble det lilla vinduet. Klarte å knuse en, så neste år må jeg se etter en fin lilla en eller 2;) 




Her er det andre lille vinduet på kjøkkenet, og det har hjerter i seg året rundt, for jeg er så glad i hjerter.


Ingen kommentarer: