mandag 27. september 2010

Gamlebyen i Alcudia er bare helt nydelig, og rundt gamlebyen så er det en aldeles nydelig mur. Har desverre ikke rukket å sett meg inn i detaljene rundt muren og hvorfor den er der, men skal grave litt til jeg skal lage album. På utsiden av muren og byen er det romerske ruiner ( som vi heller ikke har rukket å ta nærmere i øyesyn) Har en liten sjekke jobb å gjøre når jeg kommer hjem skjønner jeg ;)



Noe jeg har rukket er å ta masse bilder og her et fra rett på innsiden.


Jeg bare elsker de trange gatene...tror jeg fint kunne bodd her en periode.


Det er mange søte spisesteder der og her som vi ikke spiste, hehe,syns jeg de hadde så utrolig kule stoler og bord.


Dette skiltet syns jeg også var så fint, synd at innehaveren av kafeen var en dust, så der spiste vi heller ikke...jeg er ennå i harnisk over den mannen, grrrr....


Deler av gjengen i en av gatene.

Andrea i fast stilleng på fanget til bessebessemor :)))
Ikke alle som har en bestemor med hjul ;)



Her er porten ut av byen, jeg tror jeg elsker den muren..... ;)


Det begynte å regne på slutten av dagen og siden eieren av Cafe de Ronda var en megadust så da spiste vi ikke der, men tok vi en taxi inn til byen igjen og spiste på Roma isteden. God mat og veldig koselig rundt et kjempestort bord som hadde plass til oss alle.
Internett på hotellet er utrolig ustabilt så det blir så som så med innlegg, men kan melde om at det nå er bare mamma, pappa og meg igjen her nede, resten dro hjem på fredag.
Vi vender nesen hjem på tirsdag og siden været i dag har vært litt surt og kaldt, men regn på toppen av det hele, så må jeg si at jeg gleder meg litt til å komme hjem igjen.
Ønsker dere en super uke :)
(Kryss fingre og tær for at solen atter dukker opp igjen i morgen da :))








5 kommentarer:

Jeanette sa...

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh.

Trenger jeg si noe mer? :p

I morrest når jeg gikk tur med Ollie, begynte jeg å gråte. Det var nemlig rim i gresset og 1,7(!!!!) grader ute. SERIØST!

Ser ut som dere koser dere maksimalt hvert fall, og det er kjempe bra! Dere fortjener det alle som en :D Og du spesielt :)
Kos dere videre og fortell alt når dere kommer hjem =)

<3

Fie sa...

Så deilig tur dere har vært på :o)
Har ikke glemt scrappekveld hos Ann Sofi altså...men det kom en liten Eirik, så da får vi se om vi kan ha en hyggekveld før jul - hadde vært veldig koselig - å treffe deg mer i en slik setting også :o)
Anne-S

Sissel sa...

Heisan nabo!
Velkommen hjem, så såvidt hårtustene på deg på Stovner på onsdag, prøvde å vinke, men til ingen nytte.
Ser ut som om dere har storkosa dere i Spanien, så mange flotte bilder. Den muren var jo bare spesielt vakker.

Klem og god helg, naboen

Anonym sa...

Så flott å se at dere har hatt en fin ferie. Hils Karin!

Hilsen fra Tonje og Maja Marie som kom til verden 24.09.10!!!

Nina sa...

Tenkte bare jeg skulle sende en liten hilsen til Tonje her og gratulere så masse med den lille prinsessen:) Så koselig at du titter innom og du er hjertelig velkommen igjen :)
Å til dere 3 andre også, tusen takk for titten:)