mandag 20. september 2010

Ut på tur.........


da har det gått litt tid siden sist og planen var at det neste innlegget mitt skulle være av det kreative slaget, men jeg hadde ikke plass til papir, lim og stæsj i bagasjen....
Mamma og pappa fyllte 60 år her i våres og isteden for stort lag igjen (de hadde et megalag da de ble 50) så ville de ha med den nærmeste familien på tur :))))

Her er en serdeles trøtt Nina ganske tidlig på vei til Mallorca og Alcudia en høsttung september morgen. Siden mamma trenger en del hjelp og jubilantene gjerne ville være i varmen
2 uker meldte jeg meg frivillig som påklederske, smørerske og alt annet som trengtes hjelp til ;) Vi dro derfor nedover en uke før resten av familien.

Litt ustabilt nett på hotellet her så får ikke lastet opp så mange bilder av gangen, men kan jo satse på noen kortere innlegg. Her er vi ute å spiser på naborestauranten til hotellet.

Å så et bilde av favorittkaffen min her nede.... Husker ikke hva den heter i farten, men det er vaniljesaus i bunner, så kaffe og på toppen stimet melk...vannvittig god:)))

Godt jeg har lagt inn trimøkter som å gå oppogned til 5 (6) etg minst 4 ganger daglig og svømme fremogtilbake i bassenget minst 10 ganger i løpet av dagen så ikke jeg triller når jeg kommer hjem ;)


Det var kveldens lille oppdatering. Ha en superduper uke.

Varm sommerklem fra meg :)

PS: i skrivende stund (altså midt på natten)er det 22 grader

2 kommentarer:

Soffi sa...

Åå det så deilig ut! Vet om ei som er vanvittig misunnelig :o)
Kos dere så masse og nyt hvert sekund! Her hjemme er det ikke akkuret varmt for tiden...men koselig med stearinslys og en kopp varm te inne i varmen :o)
Klem

Nina sa...

Tusen takk altså og vi lover på tro og ære og kose oss masse resten av dagene.
Hadde en overskyet som gikk over til regnværsdag i dag, men krysser fingre og tær for at resten av dagene blir toppers :)

Kos dere med knerteEirik.

Stooooor klem :)