onsdag 8. september 2010

Kamera

Da vi tømte kjellerbodene til min kjære beste fant jeg denne skinn"vesken" på en hylle.
Den var litt tung så jeg kikket nysgjerrig nedi.....

og der fant jeg denne.
Det står Agfa på ene siden så jeg skjønte jo at det måtte være et kamera.


Baksiden, og av håndtaket på siden som er i skinn skjønner jeg at det var flittig i brukt.


Lokket forran var til å åpne,



og frem kom linsa .


Jeg syns det er så utrolig kult og vurderer å sjekke ut når det er fra og om det har noen verdi. Ikke det at jeg har tenkt å kvitte meg med det på noe vis, men har litt lyst til å vite litt mere om det. Min bestfar var en habil fotograf og jeg angrer jo nå for at jeg ikke ristet litt mer info ut av han mens han fortsatt var her....

Lurer på om det fortsatt virker......??

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflott!

Vi har et slikt gammelt kamera også, og jeg er så glad i det ♥


God helg!!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

God morgen! Jeg har også et slikt kamera, kjøpt i Sverige på "loppis" selfølgelig...Har ikke sjekket om det virker, men tenkte gi det til min datter som har begynt på media og kommunikasjons linjen. En fremtidig fotograf kanskje??? Ha en fin søndag:))

Anonym sa...

I also have such a camera and Excellent post