mandag 25. april 2011

Snille naboer :)

I går sto jeg på verandaen i det fine påskeværet og plutselig fikk jeg øye på noe fint nede hos naboene.....



En trekasse :)))


Akkurat en sånn jeg har vært på utkikk etter kjempe lenge.



Jeg kjente jeg ble en smule misunnelig for at de hadde kommet over en sånn skatt.


I dag da jeg gikk forbi dem holdt de på i hagen og jeg klarte ikke å dy meg, og sa at hvis de skulle ble lei den kassen så var det bare å si i fra....




Jeg trodde ikke mine egen ører da de sa at den kunne jeg bare ta for den hadde blitt stående ut i vinter og var ødelagt........
FÅR Å SI DET SÅNN, DEN ER IKKE ØDELAGT.




Den har bare fått en helt fortryllende patina, sukk.





Jeg ble mildt sagt lykkelig ;)

Det tok med 2 sekunder før den var midtpungte på verandaen min :)))

Det er ikke siste innlegget med denne kassa så det er sagt, jeg ser for meg mange bruksområder :)

Skal riste ut litt historie om den til neste innlegg,



Charlotte og jeg var ute i skogen i dag og plukket nydelige hvitveis og blåveis som dere ser :)

De hvite pynter opp inne.



Da skal jeg strakt til A-hus igjen for å avløse pappa. Stakkars mamsen min har tilbrakt påskeferien der, men håper snart hun kan komme hjem igjen. Det er verdens søteste pleiere der, men det er så utrolig kjedelig og mamma er ingen stor fan av sykehus som en del av dere sikkert har fått med dere.



Ønsker dere en fin siste påskefridag :)

2 kommentarer:

Helene sa...

Så koselig da, Nina :) !!

Nina sa...

Takk for det Helene :)
Har du fått deg ny blogg eller har du sluttet med kakebaking og blogging?

Klem Nina :)