lørdag 2. april 2011

Kreativ helg :)


Denne helgen var det klart for innrykk fra Skien.




Nydelige tulipaner og Marianne kom på besøk :)))



Kreativt kaos ;)


Skravle går samtidig som dyp konsentrasjon råder innimellom.


Noen små diskusjoner med seg selv, som den andre ikke registrerer, hehe, snakk om knoll og tott ;)


Vi er så ivrige at vi ikke har tid til å rydde nevneverdig bort for en liten matbit;) Rester fra i går smaker minst like godt i dag :) Her er noe av det jeg har bidratt med i helgen, noen PP´r. Denne har jeg laget og vist før, men syns den blir så fin, så nå har jeg laget den på bestilling igjen. Overskrift....ble veldig bra syns jeg...noen jeg ikke behøver nevne navn på tenkte at det ikke var nødvendig med hvit panel bak.....,og var det vits å styre med så store bokstaver da,.... hihi.... For å si det sånn....jeg fikk viljen min;) Ikke verdens mest spennende hest syns jeg, men den gjorde seg veldig på siden den var tiltenkt. Kanskje resultatet kommer senere en gang. Tusen takk for en kort,men veldig koselig og kreativ helg Mary Lue, håper vi ses i påsken til litt mer kreativitet og ikke minst skravlings :)
PS: Hobbyrommet begynner å ta form.... :)))

Ingen kommentarer: