onsdag 3. oktober 2012

Old Town

 
I går kom vi oss endelig på marked i gamlebyen.
 
 
 
 
Jeg er i overkant glad i gammel murstein og det er det masse av der....tror jeg kunne gått rundt en hel dag å bare nyte synet.
 
 
 
 
Henning har reist hjem ,men Andrea er igjen sammen med oss og jentene.
Det er ganske greit å ha motorisert bestemor for da vet vi hvor snuppis er og ikke mins er det greit for små trøtte ben til enten å henge på bak eller sitte på ;)
 
 
 
 
En liten is pause er deilig i varmen før mer shopping sto for tur oppe i gamlebyen.
 
 
 
 
Litt mat er aldri feil...
 
 
 
Mamma bestilte deilig brød med tomat og skinke, jentene delte en tapas tallerken og jeg "syndet" med litt Spaghetti Bolognese.
Pappa og Andrea hadde toast og pølser til lunch.
 
 
 
Kanskje jeg burde vurdere å bo i gamlebyen neste gang jeg skal til Alcudia....tenkt å nyte ettermiddagen enten på et koselig spisested eller kanskje på en koselig veranda....sukk.
 


Det ble forøvrig 2 par sko på meg i går helt på tampen av dagen :)
Jeg er helt sikker på at det kommer bilde av de plutselig ;)

 

2 kommentarer:

Sissel sa...

Så herlig, litt misunnelig her jeg sitter i høstkulda.
Klem Sissel

Nina sa...

Da blir du muligens litt mer misunnerlig for vi blir igjen 5 dager til. Jentene dro hjem i dag fredag. Varm sommerklem fra verandan med 24 grader ved midnatt :)