fredag 12. oktober 2012

Zara Home fangsten :)

 
Da ble det brått slutt på daglige innlegg gitt,men hjemme går det litt mer unna og ikke lett å finne tid til å sette seg ned med PC'n selv om jeg koser meg veldig med det.
Da har jeg litt Ninatid.
 
 
 
 
Lovet å legge ut bilde av det jeg har kjøpt og her kommer fangsten hos Zara Home.
De jentene skulle hjem ble jeg med de til flyplassen, men Martine ville så gjerne innom Palma for å shoppe litt først.
Jeg ble ikke så veldig lei meg da vi på vei til taxi'n kom over Zara Home.
Denne kassen fant jeg med en gang jeg kom inn i butikken og siden jeg er i overkant glad i bokser ropte den på meg;)
Jeg hadde selvsagt ennå mer lyst på en som var litt større og i 2 høyder, men jeg så min begrensning på flyet hjem ;)
 

 
 
Fikk alt for liten tid der inne, noe lommeboka og bagasjen sikkert var veldig glad for;)
Over her perledusker som jeg har litt lyst på selv...
(de henger nå på glasskapet på kjøkkenet)

 
 
....og her noen med skjell på som det sto mamma på.
De er i ferd med å pusse opp stua og den skal bli litt maritim nemlig. 
 

 
 
Litt usikker på hvilken oppgave den nye boksen får ennå,om den blir smykkeskrin eller som den opprinnelig planen, hobby skattekiste,men er nesten helt sikker på at den blir hvit innvendig.
 
Da ønsker deg dere som er innom en koselig fredag.
 
Her står det Ninapizza på menyen:)
 

Ingen kommentarer: