mandag 8. oktober 2012

Søndagskos

 
Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de fortsatt har vanvittig gode vanilje fylte boller i butikken.
 
 
 
 
Takk gud for at jeg ikke oppdaget det før i dag ellers hadde jeg vel sett ut som ei smultebolle når jeg kom hjem ;)
Har vært super flink å holdt meg unna cola og sjokkis siden mai, men i anledning søndagen, (ehhh, det var det beste jeg kom på i farten ;)
ble det en is kaffe og bolle på solsengen.
(håper ikke Trine T. ser dette innlegget:P)
 

 
 
Hjemreisen begynner så smått å nærme seg så jeg har begynt å tenke på hva jeg ikke har smakt hvor, og har ennå ikke smakt en skikkelig god Pizza Margerita.
Brodern er om mulig ennå mer glad i det enn meg så har smug smakt de han har bestilt i ferien.
 

 
 
 
Å min dom er at Roma har den beste..., Henning syntes den hadde for mye ost husker jeg, men det var akkurat passe for meg.
(hvis du leser dette Trine så var det like greit å sprekke hele dagen lissom;), nytt og bedre liv når jeg kommer hjem, ikke lett her nede med så utrolig lite og dårlig grønnsaker servert til maten)
 

 
 
Avslutter med et familie bilde.
(Mamma er forøvrig litt bekymret for at det skal se ut som om hun bare har den gule og rosa kjolen med, men kan forsikre om at hun har masse annet fint med seg også ;)))

Ingen kommentarer: