fredag 16. november 2012

Bord dekking

 
Mamma har bestandig tenkt ut hvordan bordet skal være i god tid og det skorter aldri på ideer.
(jeg er ikke så strukturert, men må kanskje skjerpe meg, det sparer jo litt tid) 
 
 
 
Bordet er forøvrig nytt fra Skeidar, men jeg hadde ikke noen fine bilder av det nå så jeg.
 

 
 
Hun hadde en plan om noe kunstferdig serviett bretting, men ideen min om  rulle stoff servietten og binde den med litt hyssing gikk heldig vis igjennom ;)
Klippet av en liten kvist med lyng som pynt.
 

 
 
Nye stoler er bestilt fra Home & Cottage og kommer i begynnelsen av desember.
 
I morgen kommer mitt "nye" kjøkkenbord til byen også og gleder meg masse.
Det ble reddet sist helg fra en død på bålet oppe i Gausdal en plass, men skal få gode daget her på kjøkkenet mitt, ehhh, vårt ;)
 
Ønsker dere som er innom en koselig helg:)
 

1 kommentar:

Sissel sa...

Hei Nina!
Det er travle tider både her og der.
Knapt så jeg har tid til å hobbylere selv skal jeg si deg, LIKER IKKE.
Nå er det siste gangen jeg tar på meg noen lederstilling, er ferdig i april håper jeg og da er det slutt. Vil ha fritiden min tilbake.
Utrolig vakre bord og bad og steller i stand, sånn ser det ikke ut her, knapt nok en spisebrikke på bordet og ihvertfall ikke blomster i vasken :)))
Den ovale punchen har jeg kjøpt på E-bay, eneste stedet det er mulig å få tak i den.
Fyrstikkeskene kjøpte jeg på Ski-treffet. Trenger flere selv, skal på treff igjen 23 nov, håper og få tak i flere der. Skal jeg kjøpe med noen til deg om det finnes å få kjøpt?
Nå skal helga nytes, starter med Maggie- juicy chicken :)
Klem Sissel