lørdag 10. november 2012

DIY: Knaggrekke til mamma.

 
Da er jeg plutselig tilbake etter nesten 2 uker rett ut med kraftig hoste og 0 energi:( 
 
 
 
 
Har klart å være bittelitt kreativ allikevel og her er resultatet. Mamma har lenge ønsket seg nye knagger på badet og pappa er i overkant redd for å borre i flisene, men så kom jeg på en lur idé med å feste knaggene til en plankebit og så feste planken med borrelås til veggen:)
Jeg hadde denne drivved planken liggende på lur og jeg syns det ble ganske kult.
Mamma er iallfall overfornøyd og det var jo hele poenget.
 
 

 
3M har noen geniale strips med borrelås som lett kan fjernes fra vegg i et enkelt håndgrep hvis man ikke ønsker å ha det man har hengt opp lenger. Glemte jo helt å ta bilde av vidunderet, men skal prøve å huske det og legge det til, ellers kommer det i et eget innlegg senere.
 
Da ønsker jeg dere som ikke har gitt opp å besøke meg og eventuelt nye lesere en riktig fin helg:)


Ingen kommentarer: