fredag 30. november 2012

Ola veske

 
Jeg pleier hvert år å være innom MAS,
(Malmøgaten aktivitets senter,der mamma går å maler)
sin julemesse, eller "Åpent hus" som de kaller det, men i år var jeg i Namsos og Charlotte var med mamma.
Jeg gikk da glipp av en mengde godbiter har meg blitt fortalt...
 
 
 
 
 
...men det var jo maling som vanlig igjen i går og da hang denne vesken langt oppe på veggen, helt musestille å bare ventet på meg:)
Er veldig glad i ting laget av olastoff og har en del planer svevende rundt oppi hodet mitt,men så var det denne tiden da,...
150 kroner var jo nesten som å få den også.
 




Deler av nettet som det vel egentlig er,
er vevet, noe jeg også liker :)))
For øyeblikket rommer den strikkeprosjektet mitt som jeg forøvrig måtte rekke opp nesten en rad med ruter på i går, urgh....
Note to my self:
Sjekke litt oftere at fargene er der de skal ;)
 
Da ønsker jeg dere som er innom en strålende helg :)
 
 


Ingen kommentarer: