lørdag 1. desember 2012

1.desember

 
 
På planen i går sto det en hel masse, men som så ofte før endrer planene seg under veis.
Jeg fikk gjort litt annet, men julekalenderinnpakkingen til jentene og broderns små håpefulle sitter jeg med nå. 
 
 
 
 
 
Vet ikke hvor aktuelt det er for dere som svinger innom, men om ikke annet så er ideen her til neste år for meg selv da ;)
Har klippet ut en firkant i julepapir, rullet det sammen til et kremerhus og tapet skjøten.
 

 
 

Litt avhengig av gavens form er dette en veldig enkel måte å pakke de inn på. Har brukt litt koselig hyssing fra Panduro og selve tagen har jeg trykket ut med Queck Kutz. De kan selvsagt også kjøpet eller lages for hånd.
 
Da har jeg bare 72 pakker som skal pakkes inn før brodern kommer å henter pakkekurven litt senere i dag, puh...


 
 
Fikk laget opp ny porsjon med knekkebrødene mine i går kveld og et brett passet fint oppi denne boksen fra Kremerhuset.
 
 

 
 
Oppskriften finner du HER og den er vel verdt å lage, smaker veldig godt og er mye bedre enn brød sier kostholdsdamen min Trine:)
 
Ønsker dere en god start på den koselige advenstiden.

Ingen kommentarer: