torsdag 9. juli 2009

Mer sko.....

I det kjedelige sommerværet er det jo ikke så masse å finne på her på camp, så det ble en liten shoppingrunde til Larvik. Her ordnet vi oss mobilt bredbånd så vi kan være litt på nett (mest for jentene da, ikke lett å få de til å være her lenger)
Charlie og jeg fikk også lurt oss til en liten runde på et kjøpesenter og siden vi har planer om å bli litt bedre form, sto joggesko høyt på ønskelisten.
Jeg elsker salg og tror du ikke jeg fant disse oppi en restekasse da gitt....å det var ingen ulempe at de var sorte og rosa akkurat ;) Så nå er det ut å løpe/gå så fort regnet gir seg, kan jo ikke møkke til nyskoene vettu, hehe..
Ferieklem fra nina :)

1 kommentar:

Anonym sa...

EEEEHEM!! Hvor er det bildet av meg(fotografen din)som måtte ta tusen bilder av deg. Også legger du verken ut de eller meg? SKUFFAA!! Men det jeg egentlig ville si er at du må oppdatere snaaaart! Snork! Det har jo ikke skjedd noe her på hundre år! Du kan jo blogge litt om noe annet enn hobby ting.. :D som f.eks. MEG! og hvor fantastisk jeg er!<3 Natta! ;-*