lørdag 31. juli 2010

Søte roser

Disse skjønningene ble med meg hjem, eller på camp her om dagen.
Siden det er miniroser plantet jeg de sammen....

For så å pynte opp på cafe´bordet mitt i "hagen"



Tror jeg skal være på utkikk etter noen nye lykter som kan passe til.

Her er cafe bord og stolene som jeg endelig fikk i fjor sommer. Må innrømme at jeg ennå ikke har tatt i bruk plassen;), men søt er den å se på.
Planen er å legge heller under for å få litt mer helhet, men det ble nok ikke denne sommeren ;)
Tror jeg skal invitere til en morgen kaffe der ganske snart...kanskje allerede i dag...., men da må jeg kanskje finne sengen å sove noen timer først... skal bare ta meg en tur opp på fjellet for å få med meg soloppgangen og gjøre klar solsengen for hvis dette været holder seg har jeg en laaaaaaang avtale med den overnevnte solsengen om noen timer ;)
Tjohei på dere :)



3 kommentarer:

Yvonne sa...

Heisann, og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Har sittet og kikket litt i bloggen din nå, og er helt GRØNN av misunnelse over de flotte sakene dine under her! For noen lekkre saker du har kjøpt og fått. Og så ble jeg skikkelig sulten når jeg så julemiddagen deres fra campingen, STØNN!!! Tror jeg bare er nødt til å ta ut ribba som ligger i fryseren, for det bildet var sykt fristende...
Ha en super helg!

Sissel sa...

Heisan Nina!
Hyggelig at du har lagt meg til, blir litt ensomt her inne uten venner:))

Så mye vakkert du har investert i :))

Og så koselig med julefeiring på campen, en lur tradisjon, da får man jo flere gaver:))

Kos dere, håper solen blir litt mere stabil i humøret snart!

Sommerklem!

Guttemamma sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg! Knallfine de grønne småbøblene dine,den fargten er så fin synes jeg!!
klem♥