onsdag 8. juni 2011

Mer album..

Her kommer noen sider fra albumet jeg viste her om dagen....


Det er et album kjøpt i en bokhandel og ikke sånne jeg vanligvis bruker, men i og med at jeg hadde litt dårlig tid og at prosjektet mitt ble litt større en først tenkt så er dette et perfekt utgangspungt.

Ikke verdens mest oppfinsomme forside og det kan hende jeg pynter den opp litt, men her er det blidene som forteller historien så kommer nok til å pynte meg litt ned kanskje...



albumet er jo et minnekammer så bildene sier kanskje ikke så mye, men det gjør det for oss, gleder meg til å skrive på tekst..
Pynten her er fra Nille om jeg ikke husker feil.

Albumet har jo sorte sider i utgangspungtet, men kommer nok til å bruke litt pynteark som passer til bildene for å live litt opp innimellom.


Kremt...her må jeg gjøre noe, for kom på, eller Rita kom på, at det faktisk het Cuba Cafe og ikke bar....


Denne cafe´n hadde Happy hour hver dag fra 16-18 og vi var ikke vonde å be ;)

Her her jeg brukt et håndlaget ark bak det ene bildet og skrivedelen som passer med både

t-skjorten til serveringsdamen og Mojito´n ;)

Bildene av serveringsdamen og meg har jeg satt på poppdots så de kommer litt ut og så har jeg laget tags av bilde med oppskriften på Mojitoen og den deilige snaksen vi bestilte til hvis vi var litt småsultne.

Det er fordelen med et sånt album, det at jeg kan gjemme bilder og tekst hvis jeg har lyst eller ikke får plass. Albumet måler 25x25 og jeg har veeeeldig mange bilder så tipper det blir flere sånne løsninger.

Har frem til den 25.juni til å bli ferdig så da må jeg nok skuffe frem litt tid noen kvelder fremover for tiden går fort...


Ha en fin onsdag, snart er det helg ;)

PS: jeg har bloggleseabstinens, har nemlig ikke fått lest en eneste blogg på listen min siden før jeg dro på ferie. Så blir det ikke sol i helgen så kommer nok pc´n til å gå varm inni forteltet ;)


1 kommentar:

Tomines hjem sa...

Hei Nina!!!! Sjekk bloggen min!! Tror du blur veldig glad!!!