fredag 11. november 2011

Julepussel

Julen nærmer seg fortere enn jeg liker...altså jeg liker julen veldig masse, men det er en del ting jeg skulle ha fått unna i god tid hadde jeg  tenkt, men dagene bare minsker...



Har jo lovet en Gi bort her inne og planen er å lage noe og det er jeg nå i gang med :)


Stofftrykk er gøy....,


men det er relativt kjedelig å fiksere det etterpå...


så da er det godt å ha en bok til å holde meg med selskap :)

Ønsker dere en fin fredag og en koselig helg.

Gooood klem :)

3 kommentarer:

Sissel sa...

Spennende ;)
God helgeklem Sissel

Prinsessa Mona sa...

Heia Snuppis jeg gleder meg masse til å se ferdig resultat. Burde egentlig latt deg få skape i all mass her hjemme å..ser supert ut hos deg nå. Kjempe flink har du vært. *S*

Nina sa...

Tusen takk for koselige kommentarer jenter :)
Har vært flyttemanskap i helgen for noen venner(slapp av fysio, de hadde ikke piano ;)så har ikke fått kost meg med symaskinen, men en dag er jeg sikker på at jeg får satt meg ned altså og da får dere se og kanskje vinne :)

Ønsker dere en fin uke.

Klem :)