lørdag 3. mars 2012

Livstegn fra Fru Fullfart.no ;)


Torsdag ettermiddag satte jeg meg på bussen til Halden og egentlig burde jeg ha laget et eget innlegg om:
Sure pendlere som ser på deg med et tomt blikk, men sekken godt plantet på setet vedsiden av uten anntydning til å tilby seg å flytte på noe som helst,bussmann som kjørte fra meg før jeg fikk hentet ut kofferten og jakten etterpå for å finne overnevnt koffert og sist men ikke minst,mistet cd på bussen...å da ikke en vanlig musikk cd, neida, cd nr 5 i lydboka jeg hører på, hehe ;) Etter intens ringing til hittegodsen i dag dukket den heldigvis opp og er nå trygt på plass i veska.  


 Jeg er nå i Halden hos min fetter og hans Ann Sofi.
De giftet seg i fjor på disse tider ganske så uventet for alle gjestene som trodde de skulle i barnedåp til sønnen deres.
Denne helgen feirer de 1.års bryllupsdag med venner og familie og det er grunne til at jeg er i Halden nå.



Det klør alltid i fingrene mine etter å hjelpe til så jeg dro nedover i forveien for å gjøre nettopp det.




Vi stod tidlig opp for å handle inn til Tapas som vi skal lage selv og til lunch tok de meg med på den søteste Italienske lunsjcafen jeg har sett på lenge med utrolig god pizza.




Så skal dere innom Halden kan jeg trygt anbefale dere å gå på Cafe Spisekroken i Borgermestergården i Halden.



Det har vært full fart i hele dag med lange liste på alt som skal lages og fikses før gjestene kommer i morgen, så å lage middag hadde vi ikke tid til, men en liten tur innom Sarpsborg og en Sushi take away fikk vi til og det smakt veldig godt:)



Vi blir 22 stykker i morgen og langbord er dekket i stuen...glemte å ta bilde, hehe..., men her er før vi dekket på.



 Rett for jeg krøp under dyna laget jeg drue salat...


Og forberedte svisker i bacon...mmm det er så godt :)


Håper jeg rekker et innlegg til iløpet av helge når ting er litt mer ferdig.
Ønsker dere som er innom en superduper helg.

Tudelu :)

2 kommentarer:

Soffi sa...

1000 takk for all hjelp vi har fått av deg i forbindelse med 1 årsfeiringen! Hadde ikke blitt like vellykket uten deg :) Stor klem fra Halden

Nina sa...

Ååå du er vel god:) Det var så koselig å kunne bidra med en hjelpende hånd :)

Savner dere alt.
Stoooor klem :)