tirsdag 8. mai 2012

BursdagsCharlotte


Hurra for verdens beste Charlotte som er 19 år i dag :)




Fikk en tekstmelding i går om at hvis det var snakk om noe kake i dag så ønsket hun seg ostekake og jeg siterer meldingen: Servert på sengen med ballonger og allsang ;)





Jeg tar jo lett en utfordring og i går kveld laget jeg ostekake til selskape i morgen og i tillegg fant jeg en liten form i skuffen som måler 6 cm i diameter som ble en perfekt lite morgenbursdagskake:)
(Selvsagt servert på senge, ehhh, sofan,hvorfor sove i sengen når mormor har ny sofa. Allsang ble det også, men jeg fant ikke ballonger i går kveld så de får komme i morgen ;)



Jeg tipper hun ikke akkurat elsker meg for dette bildet, men jeg sa det muligens måtte blogges så hun får skylde seg selv;) jeg syns jo hun er skjønn uansett på døgnet:)
(jeg har ca 15 bilder som ikke egner seg på trykk, frøkna var på russetreff i går og var i festlig partyhumør ennå ;)




Jeg har også mast om et fint russebilde til å ha her så svigermor og resten av slekt og venner kan få se den skjønne russejenta vår,men det er travelt å russe så jeg måtte frem med kamera selv.
Her er den ene russebuksa hennes...
Lotte forran og liten bak.
(Vi er jo ikke akkurat plagsomt høye vi Frangjentene;)

(lillesøster reddet meg fra å bli virkelig hatet med å bytte ut bilde ;)

Dette ble tatt i hyrten og styrten før pappan kjørte ei litt sliten russejente på skolen i dag.
Jammen meg på tide å komme igang med blogg igjen,håper tiden snart strekke litt til kikking på andre blogger og ikke minst blogge litt selv, for bloggen er ikke lagt ned Rune, helt sikkert, kors på
halsen ;)
I skrivende stund er det litt ommøblering på gang...blir det bra så kommer det plutselig på trykk her inne ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha dette var jo bra . og se at ikke den var nedlagt var også bra-

moniq sa...

fine jenter du har! Viktig å feire alle slags bursdager ;) Ha en fiiin helg!!