lørdag 5. februar 2011

Et snev av hot...........

...eller jeg er ikke så skrekkelig inne i hva som er hot or not egentlig.
Dette skulle egentlig være et klage innlegg ang. sykehusrom, men siden det har gått et døgn siden vi kom hjem så har det roa seg, hehe ;)
Mamma har vært innlagt på Ullevål en uke for test av maskinen sin og jeg må si at når du i utgangspunktet hater sykehus så blir det ikke spesielt bedre av at rommet er megatrist...

Her var det jeg fant som var litt trendy...., hehe,men egentlig i de omgivelsene så gjorde de det bare ennå mer trist.
To metall skap i et hjørne.

Selv om fruen hater sykehus, så har hun humor, dette er varmeflasken som hun har på tærne om natten ;)
(hun elsker kuer ;)


Ikke et eneste bilde på veggene og fargen i en ubeskrivelig dyster beige farge.
Gardinene i rosa var vel det mest oppløftende (bortsett fra et noen helt fantastiske sykepleierer da), men de har vel hengt der siden en gang på 90 tallet.
(ikke sykepleierne altså, men gardinene ;) ;)


Frua klar ferdig til å reise hjem ;)



I og med at mamma trenger hjelp til det meste få jeg lov å bo der sammen med henne og her er min plass.


Vi hadde med en god bunke med interiørblader (fler enn dette da) og det var inni et av de jeg så at Ullevål hadde et snev av hot over seg med tanke på industriskapene ;)

Da har forøvrig knottene til kjøkkendørene mine kommet i hus...lurer på hvor lenge det er til de er på dørene ;)

Ingen kommentarer: