søndag 30. januar 2011

Kjøpmannsdisk og hobbyrom..........

Jeg kikket litt bakover i bloggen...helt tilbake til da den var ganske så ny og der har jeg så modig skrevet om maling av det meste av trehvite møbler her i huset, som selvsagt skulle skje ganske raskt. Noe har blitt hvitt som glass skapet i stua som jeg egentlig skulle kvitte meg med og bokhylla som har konvertert til lang benk ;), men denne kjøpmannsdisken har jeg liksom hoppet litt over...
Nå har jeg litt alibi siden armene mine og skulderen ikke spiller på lag, men har oppdagen noe som sikkert også har satt en brems på, og det er at det er skrekkelig mange skuffer.....
O´ hellige hjul sier jeg bare....19 for å være nøyaktig og alle disse skuffene har jo innhold.....gosh.

Hvor gjør man av alt mens man maler...???
(her ser det nå ut som det har vært krig)
En god ting kommer jo ut av maleprosjektet mitt....det er stort håp for at masse kan kastes og dermed gi plass til nye ting som har en tendens til å flyte litt rundt om kring.
Jeg elsker at ting har sin plass og sakte men sikkert begynner det å skje her :))))


Malermester ninagull ;)



Begynte å grunne de små skuffene i går og i dag har jeg tatt resten + selve disken.
Er veeeeeelig i tvil om jeg skal male i 80 glans eller om det går an å male i helt matt..., men da jeg tittet inn i skapet (for jeg var jo ikke så forberedt at jeg hadde kjøpt inn, det var litt sånn....skal jeg begynne å male...ehhh,hmmmm..., ja) så har jeg ikke så mye valg, det blir 80 glans.


Det er jo ikke sånn at jeg gjør en ting av gangen..., neida, jeg tenkte at det maleprosjektet må jo tørk litt innimellom så da starter jeg litt inne på hobbyrommet...
Kan forsikre om at det ikke var bare LITT der inne....gudhjelpe meg. Turte ikke å legge ut hvordan det så ut, men det kan hende det kommer senere. Her har jeg iallfall holdet på i mange timer og endelig fått snudd bordet i riktig posisjon.




Sånn så det ut et lite øyeblikk en gang i natt (beklager naboer hvis jeg holdt dere våkne) men jeg hadde jo et skrivebord til som skulle på plass så nå råder det fullt kaos der inne igjen, men nå er det mye lettere å få kastet og sortert og hengt opp ny hylle og litt annet stæsj så det tilslutt blir et koselig og praktisk rom som jeg kan være kreativ i .
Må på jakt etter en lav hylle som jeg kan sette hjul på, som skriveren kan stå på. Den tar alt for stor plass ser jeg så den får få plass under bordet.
Litt tidlig for loppemarked ennå, men en bruktbutikk kanskje....
Nå er det klart for neste strøk :)

Tusen takk for koselige kommentarer forresten :)
Ha en fin søndag.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Tittei! Såååååååååå flink!!! Ser at her trengs kanskje en hjelper.............???????????
hun som kaller deg sukkertøyet sitt tar kanskje en tur..........!!! Smask

Sissel sa...

Her går det unna du, så flink du er. Zumba, annen trening, rydding og maling. Her blir det orden i sysakene til mor:)
Klem.

Nina sa...

Jøjje meg da gitt, 2 meldinger når jeg skulle legge meg.
Først til engelen min, jeg er på sykehuset med mamma iallefall i morgen og tirsdag, men vi kan jo plutselig ringes for her trengs det førstehjelp, av kaoskontrollen, hihi ;)

Sissel, det skal jeg love deg at det gjør, og tusen takk :) Kjøpmansdisken er nå ferdigmalt....lurer bare på om det kan være lurt å lakke plata...hmmm...

Sove tror jeg kan være smart nå.

Nattinatt :)