mandag 28. februar 2011

Kveldskos

Jeg er ganske fornøyd med å fortsatt være ganske flink å trene. I dag har jeg testet ut step og det tror jeg at jeg skal fortsette med, klarte forbausende nok å henge sånn passe bra med i svingene (jeg er ikke veldig god på koordinasjon og å huske lange sammensatte rekker med øvelser) og så var det jo gode gamle Pilates etterpå.
I morgen formiddag er det Zumba og jeg gleder meg alt :)))
Med 2 treningsøkte etterhverandre så ble det liksom ikke noe greie på middag i dag, var ikke hjemme før halv 9, men så kom jeg på denne koseretten her som jeg har lært av Ann Sofi.
Kokt skinke, avokado og en form for brød brunes/varmes i stekepanna og holdes varmt. Brie og perletomater kuttes opp og så er det bare å bygge et suuuuper deilig smørbrød til kvelds...eller lunch for den sak skyld.
Sjekking av mail og en liten sving innom noen blogger før jeg skal dusje og så synke ned i sofan for å få meg nye episoder av Wallander.
Ønsker dere som er innom en koselig uke:)


2 kommentarer:

Soffi sa...

Ååå, det så skrekkelig deilig ut! Hmm..hadde nesten glemt denne jeg, må nok lages en av dagene ;)
Det så forresten veldig koselig ut med deilig smørbrød, pc og stearinslys! Klem

Anonym sa...

Hei NINA
Har lagt deg på hjemsiden på ipaden min, hyggelig å følge
Med familien.
Hilsen pappas onkel Tore