torsdag 3. mars 2011

Litt sommer stemning.....

I går var jeg ned mamma ut for å handle inn antrekk til barnedåpen til helgen.
Jeg hadde ikke så masse penger egentlig til å bruke på "unødvendige" ting, men klarte ikke å gå fra gryteklutene og oppvaskhåndklærne på Åhlens.
De lyste liksom litt sommer...
(jeg er nemlig bittelitt lei vinter nå)
Oppvaskhåndklærne tror jeg skal bli noe helt annet, men har ikke helt bestemt meg for hva ennå... Sist uke ble det ovale zinkfatet med meg hjem og skal stå på benken vedsiden av komfyren å holde orden på salt, pepper, meierismør og urter. (basilikumen avgikk med døden her forleden og er er erstattet med en grønn sak i plast, som ikke brukes i maten ;)
Er på utkikk etter et glassfat med lokk til meierismøret mitt, men enn så lenge får sursild krukken til mamma med stråmønster på duge.
Jammen meg hoppet det et Green Gate krus oppi kurven også gitt...stakkars, har jo et likt et hjemme som har følt seg alene siden julen ;)

På kremerhuset ramlet jeg over disse prikkete boksene og så fort potensiale til litt oppbevaring av hobbyting oppi disse. Har noen kofferter fra Søstrene Grene fra før som de passer sammen med. Har sett meg ut en rød stol på Ikea også, men er litt i tvil om jeg skal ha rød som en "rød tråd" (haha) på rommet...har jo en del rosa også, men kan jo godt hende at alt passer sammen til slutt.
Nå har jeg snart ikke flere unnskyldninger for å starte på det rommet, men har litt vondt i viljen min ennå kjenner jeg.....hehe, det kommer jo til å råde kaos før jeg får det som jeg vil..., alt må ut og så legges der det skal..., sånn er jeg bygd sammen ;)

2 kommentarer:

Soffi sa...

Helt enig med deg! Må jo være lov å ønske våren velkommen nå?! Gleder meg veldig til å komme å se hvordan dere har fått det, kommer nok til å bli bittelitt misunnelig på det nye kjøkkenet spesielt tenker jeg ;) Gleder meg selvfølgelig til å treffe dere igjen til helga også! Da blir det MASSE god mat, desserter og ikke minst hyggelig selskap (håper jeg...);)hihi klem

SjarmogKaos sa...

Hei skjønne deg! Jeg er bare innom for å si tusen tusen takk for den koselige kommentaren du skrev om kjøkkenbildene mine på NIB utfordringen! Jeg ble veldig glad!! Ha en super uke, stor klem fra Cecilie